بیایید مسلکی باشیم

مشکلات زیست محیطی و صحی افغانستان

تبلیغات تبلیغات

هوش مصنوعی در بازاریابی دوایی و تجهیزات طبی؛ از چالش‌های سنتی تا راهکارهای هوشمند در افغانستان

🧩 بخش اول : بازاریابی سنتی دوا و تجهیزات طبی در افغانستان؛ از فروش‌محوری تا بی‌اعتمادی عمومی در افغانستان، بازاریابی دوا و تجهیزات طبی عمدتاً به‌صورت سنتی و فروش‌محور انجام می‌شود . این مدل نه‌تنها ناکارآمد است، بلکه باعث ایجاد بی‌اعتمادی، هدررفت منابع، و فرسایش نیروی انسانی در صنعت صحیه شده است . 🔹 خصوصیات بازاریابی سنتی کنونی فقدان بازخورد از مشتریان: شرکت‌های تولیدی و وارداتی هیچ مکانیزمی برای دریافت و تحلیل رضایت مشتریان ندارند .
در صورتی که این صفحه دارای محتوای مجرمانه است یا درخواست حذف آن را دارید لطفا گزارش دهید.

آخرین مطالب این وبلاگ

مطالب پیشنهادی

آخرین مطالب سایر وبلاگ ها

جستجو در وبلاگ ها